sunnuntai 30. heinäkuuta 2017

Kylki särki

Tähän mennessä olen säästynyt suuremmilta vaivoilta, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Ja koska mä olen niin kätevä ja näppärä, niin tokihan tämä ensimmäinen ongelma tuli vallan naurettavalla tavalla. 
Olin pari viikkoa sitten tiistaina käymässä valkun luona treenaamassa ja viimeisenä liikkeenä tehtiin reverse hyperiä ghr:n päällä nurin päin. Könysin siihen sulavasti kuin hylje, kun kyljessä tuntui napsahdun ja ehkä sekunnin kipu, joka meni ohi. No eipä siinä, elelin ihan normaalisti loppuviikon, paitsi keventelin vähän treeniä kun olo tuntui flunssaiselta. Maanantaina aloin tehdä ojentaja-hauis-treeniä, kun kylki pillastui ihan yhtäkkiä. Tiistaina se oli aamusta kipeä, mutta iltapäivää kohden helpotti. Keskiviikkona kävin fyssarilla, joka diagnosoi, että kylkivälistä on lihas revähtänyt ja teippasi sen. Sain myös ohjeen, että treenata voi kunhan ei satu. Keskiviikkona menin myös saunaan ja voin kertoa, että ei olisi kannattanut. Aamu meni ihan hirveissä tuskissa ja ajattelin, että ei tästä tule helvettiäkään. Torstaina kivut oli kuitenkin laimenneet, samoin perjantaina. 
Lauantaina uskaltauduinkin salille. Rinta-olkapäätreeniä jouduin vähän himmailemaan, mutta tänään selkää sai jo veivata ihan tosissaan.
Selkää olen suoristanut Swedish posture flexin avulla. Tosi paljon olen saanut suoristettua sen avulla vajaassa kuukaudessa. Ehkä mun selkä on vielä joskus tosi komea.
TallennaTallenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni kommentoimalla!