perjantai 6. helmikuuta 2015

Penaa ja haukkaa!

Mulla on siis melko intensiivinen treeniviikko tällä viikolla, kun olen koko alkuviikon treenaillut. Postaukset tulevat vähän jälkijunassa ja ajastettuina, kun en jaksa koko juttua suoltaa samaan postiin.
Noh, kuitenkin. Tiistaina kävin tekemässä rinta-hauistreenin. Rintalihakset on jotenkin itselle vaikea alue treenailla. Penkkailin ensin, sitten tein vipareita maaten ja vielä vinopenkkiä, kun (Fitclub Finlandin?) jostain blogipostauksesta luin, että vinopenkki on hyvä liike varsinkin tietynlaista fysiikkaa hakevalle. No niin, kun vähän kaivaa, niin löytää oikean postauksenkin. Yritin vaan keskittyä siihen, että tuntuu oikeasti rintalihaksessa, painoista viis. Oikeastaan tässä voisi olla hyvä juttu seuraavaan pt-tuntiin tahkottavaksi.
Hauiksia tykkään treenailla varmaan vähän liikaakin. Sen jälkeen on hyvä kuvitella omistavansa kovin isotkin tykit. Tein ensin mutkatangolla kääntöä, sen perään tein käsipainoilla ja lopuksi vielä 21:t alataljassa. Olen siis ehkä joskus kertonut aiemminkin, että nämä 21:t tehdään ensin alhaalta puoleen väliin seitsemän toistoa, sitten puolesta välistä ylös seitsemän toistoa ja lopuksi koko liikeradalla seitsemän toistoa. Näitä tein loppuun kolme sarjaa ja kyllä sen jälkeen tuntui siltä, että on ihan hirrrrveet lihakset. Nyt en kuitenkaan anna teille tuplahaukkoja edestä, vaan vilautuksen vatsarasvan määrästä tällä hetkellä.
vararenkaassa löytyy







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni kommentoimalla!