sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Duunia tosissaan

Heissan!
Piti postailla jo aiemmin, mutta tuntuu, että virtaa ajatusten järjestelyyn ja kirjoittamiseen ei vaan ole ollut. Viikkoon on mahtunut tottakai neljät treenit. Maanantaina väänsin rinta-olkatreeniä pojan lentiskoulun aikana eri salilla kuin normaalisti. Tai siis, käynhän mä aina tuolla salilla, jos satun olemaan aamuvuorossa maanantaisin. Laitteet siellä on vähän vekkulit, kun painot ei mene pakassa viiden kilon välein vaan on vähän miten sun sattuu.  Ja kun laitteet on muutenkin vähän erilaiset kuin kotisalilla, niin onhan se tuntuman hakeminen vähän työlästä.
Keskiviikkona kävin treenailemassa selän ja kädet kotisalilla. Mun ohjelmassahan ei varsinaisesti selkäpäivää enää ole ollut, mutta selkää on treenattu yleensä koko kropan aktivointipäivänä. Itse olen kuitenkin ylä- ja alataljan tuupannut käsipäivään, koska tykkään selän treenaamisesta ja haluaisin huomattavasti leveämmän selän.
en mä varmaan ihan noin vino oikeasti ole

Kuvittelin näkeväni kehitystä olkapäissä
Torstaina suuntasin Wfc:lle treenailemaan Tatun kanssa. Tatu on kyllä niin mun mieleinen pt, joka kertoo rauhallisesti, että mitä tehdään ja miksi tehdään. Eikä todellakaan päästä helpolla, vaikka ei karjukaan vieressä, että jaksaajaksaa. 
Käytiin Tatun kanssa kyykkytekniikat läpi. Koska mun liikkuvuus ei ole paras mahdollinen, Tatu käski kyykätä toistaiseksi pieni koroke kannan alla. Ja koska mun lapojenkin liikkuvuus on mitä on, Tatu antoi ohjeen käyttää vetoremmejä etukyykyssä. Hommasta tuli heti paljon kivempaa! Ja muutenkin oli hirveän kiva kyykätä niin, että joku oli varmistamassa, jos rimppakinttu jääkin tangon alle puserruksiin. 
Kun kyykkysarjat oli kyykitty, kyykittiin vielä vähän lisää pelkän kepin  kanssa ja sen jälkeen niin, että telineessä olevan tangon avulla kevennettiin painoa entisestään. Lopuksi askelkyykkykävelyä salin päästä päähän. Sen jälkeen meitsin jalat oli jo niin holtittomat, että siirryttiin prässiin. On se vaan huimaa, miten syvälle prässissäkin pääsee, kun on toinen katsomassa, että hommat toimii. Prässäiltiin siis vielä eri asennoissa ja syvyyksissä. Jaloille lopetusliike oli jalan ojennus, niin että pidettiin jalat suorana kolmeen laskien ja laskettiin kolmeen vielä silloinkin, kun laskettiin alas. Voin kertoa, että viimeisissä toistoissa kolmeen laskettiin jo aika nopeasti. Lopuksi veivattiin vielä pystypunnerrusta ja huomattiin taas, kuinka oikea olkapää feilasi ihan totaalisesti viimeisessä sarjassa. 
Pystypunnerruksen jälkeen kampesin itseni pukkariin ja yritin saada palkkarini juotua ja tutinat laskemaan niin paljon, että pääsen suihkuun. 
Tänään kävin tekemässä koko kropan treenin. Ihan täysillä ei voinut treeniä suorittaa, koska siinä on jaloillekin juttuja ja huomenna on kuitenkin treenikierron uusi alku ja jalat vuorossa. No, jalkahommelit tein vähän keventäen, että saan loputkin jumit pois ja muuten tein kovaa. Voin kertoa, että selänojennukset on aika hankalat, jos etureidet on niin kipeät, että ei tahdo pystyä selkäpenkkiin nojata :D Veivasin vielä ylämäkikävelyä loppuaerobiseksi ja kyllähän hiki lensi.

Täältä vielä uusimman Ms Fitness-haasteen hankintaan!
Tuli hiki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni kommentoimalla!