maanantai 10. maaliskuuta 2014

Uusi viikko, uusi ohjelma!

Ohjelman vaihdos tuli tähän väliin. Aloitin siis uudella, pienennetyllä kalorimäärällä nyt. Ja treenitkin taas vähän muuttui.
Tänään oli vuorossa selkä-olkapäätreeni.
Pukkariselfie

Toppi Nike, Sportsdirectiltä


epätoivoinen selänkuvaamisyritys

t-kulmasoutua
Treenissä ei ollut liikkeet hirveästi muuttunut, mutta järjestyksen ja toistomäärien muutoksella oli saatu aikaiseksi erilaista ärsykettä. On muuten erilaista tehdä maastavetoa treenin aluksi kuin lopuksi. Oli jotenkin niin lämmin keho, että sain vedettyä 90kg:lla kolmosen. Muutenkin veivasin armottomalla tarmolla, enkä juurikaan miettinyt sitä, että montako toistoa mahdollisesti jaksaisin. Pistin painoa vehkeisiin ja jos voimat loppui, niin sitten sarja jäi vähän kesken.
Olkapäitä treenatessa tuli jotain emämokia, kun paino lähti kaartumaan liikaa taakse, melkein rikon olkapääni sillä. Pelästyin, mutta jatkoin treeniä. Nyt ei ainakaan satu mihinkään, että varmaan säikähdys riitti.
Minen muuten tajua ollenkaan, miten kukaan saa kännykkäräpsyä selästään. Mä en nimittäin saa. Tuohon yhteenkin räpsyyn piti ottaa miljoona kuvaa ja lopputulos on silti kämänen. No ok, kämänen on selkäkin, mutta silti. Selkä voisi näyttää joltain, jos sen alapuolella olisi VYÖTÄRÖ, vaan ei löydy ei. Mutta oikeasti mä uskon siihen, että vyötärö löytyy parin kuukauden kuluttua. Toivottavasti silloin on vähän jotain selkälihaakin vielä tallella.
Mulla putosi siis kalorit jonkin verran. Jo aiemmalla kalorimäärällä paino on pudonnut hitaasti, saa nähdä miten nyt käy. En tiedä paljonko paino olisi pudonnutkaan, jos ei olisi tullut paria viikkoa taas mässättyä. Tosin nyt sain herkuttelupäivätkin mukaan. Ensimmäisen herkuttelupäivän käytän, mutta katsotaan jos osaisi olla ilman loppuajan. Tätä mahaa on edelleen vaikka muille jakaa ja meidän kuvaus lähestyy, iik!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni kommentoimalla!